Uspešno izpeljan dogodek v sodelovanju z Ljudsko univerzo Ajdovščina

datum: 19.06.2023

kategorija: novice

Dne 13. junija 2023 je na Ljudski univerzi Ajdovščina potekal dogodek za podjetnike in kadrovsko službo z naslovom “Osebna blagovna znamka – Gradnik novih kariernih priložnosti“. Dogodek je privabil številne udeležence, ki so želeli pridobiti vpogled v pomembnost osebne blagovne znamke na trgu dela ter izvedeti, kako jo graditi in krepiti tako znotraj podjetja kot tudi med iskalci zaposlitve. 

Dogodek je nastal v sodelovanju Ljudske univere Ajdovščina in Kadrovskega društva severne Primorske. Predsednik društva Peter Korenjak je uvodoma predstavil delovanje društva, njegovega namena in poslanstva. Kaj hitro smo ugotovili, da se s podobnimi izzivi soočamo vsi, zato je še toliko bolj pomembno, da sodelujemo in tako kar nabolj prispevamo k doseganju skupnih ciljev.

Prvi del dogodka je bil namenjen temu, da so udeleženci razumeli vrednost osebne blagovne znamke na trgu dela in njeno ključno vlogo pri razvoju kariere. Predavateljica Nataša Seljak, univ. dipl. ped./andr., je osvetlila pomembnost osebne blagovne znamke in kako ta vpliva na poklicno pot posameznika. Poudarila je, da je gradnja in krepitev osebne blagovne znamke ključnega pomena za doseganje kariernih ciljev. Delodajalci namreč vse bolj cenijo posameznike, ki imajo jasno in prepoznavno osebno blagovno znamko, saj to kaže na njihovo strokovnost, integriteto in zavzetost. Nataša Seljak je tudi predstavila praktične nasvete in strategije za gradnjo osebne blagovne znamke ter poudarila, kako delodajalci zaznavajo osebno blagovno znamko iskalcev zaposlitve. 

V drugem delu dogodka je mag. Anja Jamšek Furlan govorila o prvem vtisu in njegovem vplivu na poslovne odnose. Udeleženci so raziskovali razloge, zakaj se prvi vtis sploh oblikuje in zakaj je ključnega pomena pri vzpostavljanju uspešnih odnosov. Mag. Jamšek Furlan je poudarila, da se lahko ustvarjanja pozitivnega prvega vtisa naučimo in da je ključno razumeti pomen poslovnega bontona ter ga uporabljati v svojem vsakdanjem življenju. S pravilnim obnašanjem in komunikacijo lahko posamezniki ustvarijo odličen prvi vtis, kar jim omogoča gradnjo močnih poslovnih povezav in ustvarjanje novih priložnosti. 

Natasa-768x1024Eva-768x1024Anja1-1-768x1024

Foto: Mojca Beltram

Dogodek “Osebna blagovna znamka – Gradnik novih kariernih priložnosti” na Ljudski univerzi Ajdovščina je bil izjemno koristen za podjetnike in kadrovsko službo, saj je osvetlil pomembnost osebne blagovne znamke ter ponudil praktične nasvete za gradnjo in krepitev le-te. Tovrstni dogodki so, kot je povedala direktorica Eva Mermolja, odlična priložnost za izmenjavo dobrih praks, izkušenj, pa tudi povezovanje in mreženje. Udeleženci so odšli z novo perspektivo o pomenu osebne blagovne znamke ter znanjem, kako izboljšati svoje poslovne odnose in izkoristiti nove karierne priložnosti. 

Avtor teksta: Ljudska univeza Ajdovščina